Gallery

სარაკეტო საწვავი.

ქართველმა გამომგონებელმა 14 წლის ლუკა ფერაძემ  შეიმუშავა ახალი სარაკეტო საწვავი, რომელიც შედგება კალიუმის ნიტრატისა და შექრისაგან და წარმატებით გამოსცადა იგი ამერიკაში. გამოცდების ჩასატარებლად ლუკამ თავად შექმნა  რაკეტის დისტანციური მართვის სტენდი მიკროკონტროლერისა და კინექტის გამოყენებით. ამ შესანიშნავი სამუშაოს შესახებ დაწვრილებით  შეგიძლიათ წაიკითხოთ ამ ლინკზე.

images243px-Rets1Launch-1Launch-2photo 4image[8]-13

5 responses to “სარაკეტო საწვავი.

  1. sasixaruloa rom eseti axalgazrdebi ezrdeba saqartvelos

  2. gamomdinare aqedan luka dzalian wkviani bavshvi yofila magram es misi gamogonebuli ara radgan me da chemi dzmakaci yoveltvis vaketebdit amas da manac romeligac videoshi naxa😀

    • ძალიან კარგი! იქნებ უფრო დაწვრილებით მოგვწერო, რას და როგორ აკეთებდით და თქვენი მიღწევებიც გამოვაქვეყნოთ ჩვენს საიტზე?

      • მე გახლავართ 13 წლის მე-8 კლასის მოსწავლე ვარ თვითნასწავლი ჯერ არ ვიცი ბევრი რამ მაგრამ ჩემიაზრით ვიცი იმაზე მეტი რამდენიც ჩვეულებრივმა ზრდასრულმა ადამიანებმა იციან! რაც შეეხება ამ თემას მე გორში ვცხოვრობ და ცოტა ძნელია რომ აქ იშოვო კალიუმის ნიტრატი მე და ჩემს კლასელს გვქონდა ამის მცდელობა მაგრამ კალიუმის ნიტრატი სუფთა სახით ვერ ვიშოვეთ! მასში გარეული იყო ფოსფორი და გვინდოდა smoke bomb ანუ კვამლის ბომბი რომელიც იწვის ფერადად(შეგვიძლია ჩვენთვითონ მივცეთ ნებისმიერი შეფერილობა)და უშვებს ფერად კვამლს მაგრამ ეს ერთგვარი ექსპერიმენტი “ჩაგვივარდა” რადგან ვერ ვიშოვეთ კალიუმის ნიტრატი სუფთა სახით გარდა ამისა მე ვარ კიდე რამოდენიმე გამოგონების ავტორი მაგრამ ესენი მაქვს ჯერ მხოლოდ გონებაში და არ არის განხორციელებული ერთერთი მათგანია თუ როგორ შეიზლება გავანათოთ თუმდაც მთელი სახლი ისე რომ ელექტრო ენერგია არ დაგვეხარჯოს ეს არის მართლა კარგი გამოგონება მაგრამ სჭირდება განხორციელება😀 მაგრამ არც იმაში ვარ დარწმუნებული რომ ეს გამოგონება რეალურად გაამართლებს და ჯერ სრული პროექტი არ დამიხაზია ეს არის დაახლოებით 2 ასანთის კოლოფის ტოლა მოწყობილობა რომელიც ინახავს დენს და გამოიყენებს მას თავიდან მაგრამ არ იქენბა ეს მაღალი ძაბვა! მაგალითად თუ ჩვენ ამ გამოგონებაში შევუშვებთ 220 ვოლტს ის დაკარგავს რამოდენიმე ვოლტს და დაატრიალებს მხოლოდ 150 ვოლტს და დაბალ ძაბვაზე ვერც ნათურა იმუშავებს ნორმალურად ვერც კომპიუტერი და ვერც ტელევიზორი ამიტომაც სჭირდება დახვეწა! მე ჯერ დამწყები ვარ როგორც დასაწყისში ავღიშნე და არ ვიცი ჯერჯერობით რამდენად გამომივა ეს პროექტი მაგრამ მომავლის დიდი იმედი მაქ!

      • პუბლიკაცია სარაკეტო საწვავის შესახებ იმიტომ განთავსდა ჩვენს საიტზე, რომ მისმა ავტორმა ლუკა ფერაძემ თავისი რაკეტის სამართავად მიკროკონტროლერი გამოიყენა. ეს საიტი ძირითადად რობოტებს, მიკროკონტროლერებს და ფიზიკას ეძღვნება. რაც შეეხება რაკეტებს და მათს საწვავს, ჯობია კონკრეტულად ავტორს – ლუკა ფერაძეს დაუკავშირდეთ. ის ამჟამად ამერიკაში სწავლობს. მისი საფოსტო მისამართია: lukunia@gmail.com

დატოვეთ კომენტარი

